Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy TerraNova Ay, y-tunnus 2584808-3. Sisustus Trendo on osa TerraNova Ay:n perheyritystä. Toimipaikkamme sijaitsee Ylivieskassa.

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomessa. Vahvistamalla tilauksen vakuutat olevasi täysi-ikäinen tai että sinulla on holhoojasi suostumus tilauksen tekoon.

Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Sisustus Trendo/ TerraNova Ay käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Sisustus Trendo/ TerraNova Ay sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle


Tuotteiden tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen verkkokaupassa tapahtuu klikkaamalla tuotetta ja osta-painiketta. Osto-painikkeen klikkauksen jälkeen tuote päivittyy ostoskoriin ja voit halutessasi jatkaa ostoksiasi verkkosivulla tai siirtyä tuotteen maksamiseen.

Tuotteen oston yhteydessä sinun tulee kirjoittaa kenttiin vaadittavat tiedot ja valita toimitus- ja maksutapa. Tilauksen vahvistamisen jälkeen sinut ohjataan automaattisesti verkkopankkiin tai muuhun valitsemaasi maksutapaan. Kaikki maksut tapahtuvat Paytrailin kautta, joten maksaminen on turvallista, eikä Sisustus Trendo ei saa pankki- tai korttitietojasi.


Tuotteen reklamointi, palauttaminen ja palautusoikeus, sekä tilauksen peruminen


Reklamointi

Jos haluat tehdä reklamaation tuotteesta, ota yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti@sisustussuunnittelua.fi. Kerro sähköpostissasi syy reklamaatioon ja haluatko vaihtaa tuotteen uuteen, vai palauttaa sen kokonaan. Ilmoita myös tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja tilinumerosi rahojen mahdollista palautusta varten, sekä kuva vahingoittuneesta tuotteesta. Reklamaatio tulee tehdä 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta.

Odota että otamme sinuun yhteyttä reklamaatiosta ja lähetä tuote takaisin Sisustus Trendoon asiakaspalautteena. Palautuksen teet liimaamalla pakettiin lähetyksen mukana tulleen palautustarran.

Huom. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee reklamaatioilmoitus välittömästi tuotteen noutopisteessä!


Palauttaminen tai vaihtaminen ja palautusoikeus

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä liikkeeseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti@sisustussuunnittelua.fi ja ilmoita tilausnumerosi, sekä vaihdon tai palautuksen syy. Kerro myös jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen väriin tai kokoon. Huom. Vaihdettaessa tuotetta postin kautta, perimme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan paketin noutamisesta, paketin palauttamiseen. Näin ollen palautus täytyy tehdä viimeistään 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta. Palautuksen ylittäessä 14 päivää veloitamme asiakkaalta kaikki postikulut ja muut tilauksen maksusta aiheutuneet kulut ennen rahojen palautusta.

Huom. Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mittatilaustuotteita ovat mm. asiakkaan omilla mitoilla tilatut huonekalut, sisustustekstiilit, matot ym. tuotteet, tilaustapetit, sekä ompelupalveluja sisältävät tuotteet.

Huomioithan että tuotteiden palautuksessa asiakas maksaa itse kaikki lähetyksistä aiheutuneet kustannukset. Palautettaessa erityiskuljetusta vaativia tuotteita, vastaa asiakas palautuskustannuksista.

Palautettavien tuotteiden täytyy aina olla käyttämättömiä, täysin virheettömiä ja alkuperäispakkauksessa. Palautamme rahat tilillesi, kun palautuksesi on vastaanotettu , käsitelty ja tuotteiden kunto tarkistettu. Huom. Emme palauta tilauksen maksutavasta ja lähetyksestä aiheutuneita kuluja.

Jos palautat tuotteen jonka yhteydessä olet saanut kaupanpäällisen, tulee myös kaupanpäällinen palauttaa. Tämä koskee myös tilauksia jossa olet saanut kaupanpäällisen, kun tietty ostosumma on ylittynyt.


Asiakaspalautus

Asiakaspalautus onnistuu Matkahuollon ja  Postin kautta (Myös Siwa, Valintatalo tai muu asiamiespiste). Palauttaessasi tilaustasi liimaa pakettiin tilauksen mukana tullut palautuskortti/tarra. 


Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tilauksesi, lähetä sähköpostia osoitteeseen posti@sisustussuunnittelua.fi. tai soita numeroon 040-7059290. Kerro sähköpostissa tilausnumerosi, peruutuksen syy ja tilinumerosi maksun palautusta varten, niin perumme tilauksesi välittömästi. Peruutus tulee tehdä ennen kuin vastaanotat paketin lähetysilmoituksen. Mikäli tilaus on jo ehditty lähettää, lähetä paketti takaisin asiakaspalautteena.


Tuotteen toimitusaika, toimitustavat, sekä toimitusmaksut


Toimitusajat

Pyrimme käsittelemään tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Kaikkina arkipäivinä ennen klo. 13.00 tulleet tilaukset pyritään lähettämään saman päivän aikana.

Varastotuotteiden keskimääräinen toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää.

Tilaustuotteiden toimitusaika on noin 1-3 viikkoa.

Huomioithan, että joillain mittatilaustuotteilla toimitusajat ovat mahdollisesti pitemmät. Pyrimme informoimaan asiakasta mahdollisimman hyvin tällaisissa tapauksissa. Otamme asiakkaaseen yhteyttä myös tilanteissa jos tilattu tuote on myyty loppuun tai sitä ei jostain syystä ole enää saatavilla. Sisustus Trendo pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tilattu tuote loppuu varastosta ja sitä ei enää ole saatavilla. Tilatun tuotteen loppuessa pyrimme ensisijaisesti korvaamaan sen toisella samanarvoisella tuotteella.

Mikäli tilaamillasi tuotteilla on eri toimitusajat, lähetämme kaikki tuotteet yhdellä kertaa. Mikäli haluat saada varastosta heti löytyvät tuotteet aikaisemmin, lähetämme tuotteet kahdessa erässä. Jokaisesta yksittäisestä lähetyksestä peritään tarvittavat postikulut.


Toimitustavat


Sisustus Trendo toimittaa tilaukset Postin ja Matkahuollon kautta. Toimitamme tilauksia kotiinkuljetuksena vain erikseen sovittaessa, tilauskohtaista toimitusmaksua vastaan (veloitetaan tapauskohtaisesti). Sovittaessa voit ostaa tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne liikkeestämme maksutta. Säilytämme tilattuja ja maksettuja tuotteita liikkeessämme 14 arkipäivää, ellei toisin sovita.

Toimitustavoista saat lisätietoa erilliseltä Toimitustavat sivulta.


Maksutavat


Euroloan Lasku


Euroloan Osamaksu


Paytrail


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830



Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Paytrail-tili

Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa?

Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen.


Näin se toimii


1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan.

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.


Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa!


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830