Verkkokaupan tuotteita myy TerraNova Ay, y-tunnus 2584808-3. Sisustus Trendo on osa TerraNova Ay:n perheyritystä. Toimipaikkamme sijaitsee Ylivieskassa.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomessa. Vahvistamalla tilauksen vakuutat olevasi täysi-ikäinen tai että sinulla on holhoojasi suostumus tilauksen tekoon.
Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Vahvistamalla tilauksesi hyväksyt toimitusehdot.
Sisustus Trendo/ TerraNova Ay käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Sisustus Trendo/ TerraNova Ay sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle
Tuotteiden tilaaminen verkkokaupassa tapahtuu klikkaamalla tuotetta ja osta-painiketta. Osto-painikkeen klikkauksen jälkeen tuote päivittyy ostoskoriin ja voit halutessasi jatkaa ostoksiasi verkkosivulla tai siirtyä tuotteen maksamiseen.
Tuotteen oston yhteydessä sinun tulee kirjoittaa kenttiin vaadittavat tiedot ja valita toimitus- ja maksutapa. Tilauksen vahvistamisen jälkeen sinut ohjataan automaattisesti verkkopankkiin tai muuhun valitsemaasi maksutapaan. Kaikki maksut tapahtuvat Klarnan kautta, joten maksaminen on turvallista, eikä Sisustus Trendo saa pankki- tai korttitietojasi.
Jos haluat tehdä reklamaation tuotteesta, ota yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti@trendo.fi. Kerro sähköpostissasi syy reklamaatioon ja haluatko vaihtaa tuotteen uuteen, vai palauttaa sen kokonaan. Ilmoita myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kuva vahingoittuneesta tuotteesta. Reklamaatio tulee tehdä 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta.
Odota että otamme sinuun yhteyttä reklamaatiosta ja lähetä tuote takaisin Sisustus Trendoon asiakaspalautteena. Palautuksen teet pyytämällä meiltä sähköpostilla palautuslapun ja liimaamalla sen pakettiin.
Huom. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee reklamaatioilmoitus välittömästi tuotteen noutopisteessä!
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä liikkeeseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti@trendo.fi ja kerro vaihdon tai palautuksen syy. Kerro myös jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen väriin tai kokoon. Huom. Vaihdettaessa tuotetta postin kautta, perimme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.
Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan paketin noutamisesta, paketin palauttamiseen. Näin ollen palautus täytyy tehdä viimeistään 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta. Palautuksissa jotka ylittävät 14 päivän säännön ei ole palautus tai vaihtooikeutta!
Huom. Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mittatilaustuotteita ovat mm. asiakkaan omilla mitoilla tilatut huonekalut, sisustustekstiilit, matot ym. tuotteet, tilaustapetit, sekä ompelupalveluja sisältävät tuotteet.
Huomioithan että tuotteiden palautuksessa asiakas maksaa itse kaikki palautuksesta aiheutuneet kustannukset. Palautettaessa erityiskuljetusta vaativia tuotteita, vastaa asiakas palautuskustannuksista.
Palautettavien tuotteiden täytyy aina olla käyttämättömiä, täysin virheettömiä ja alkuperäispakkauksessa. Palautamme rahat Klarnan kautta sinulle, kun palautuksesi on vastaanotettu , käsitelty ja tuotteiden kunto tarkistettu. Huom. Emme palauta tilauksen maksutavasta ja palautuksesta aiheutuneita kuluja.
Jos palautat tuotteen jonka yhteydessä olet saanut kaupanpäällisen, tulee myös kaupanpäällinen palauttaa. Tämä koskee myös tilauksia jossa olet saanut kaupanpäällisen, kun tietty ostosumma on ylittynyt.
Muistathan että noutamatta jätetty paketti ei tarkoita tilauksen peruutusta tai palautusta. Noutamatta jätetyissä tilauksissa veloitamme toimituksesta aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut!
Asiakaspalautus onnistuu Matkahuollon ja Postin kautta (Myös muut asiamiespisteet). Palauttaessasi tilaustasi liimaa pakettiin sähköpostilla pyytämäsi palautuskortti/tarra.
Jos haluat perua tilauksesi, lähetä sähköpostia osoitteeseen posti@trendo.fi. tai soita numeroon 045 3522 364. Kerro sähköpostissa tilausnumerosi, peruutuksen syy ja tilinumerosi maksun palautusta varten, niin perumme tilauksesi välittömästi. Peruutus tulee tehdä ennen kuin vastaanotat paketin lähetysilmoituksen. Mikäli tilaus on jo ehditty lähettää, lähetä paketti takaisin asiakaspalautteena.
Pyrimme käsittelemään tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Kaikkina arkipäivinä ennen klo. 13.00 tulleet tilaukset pyritään lähettämään saman päivän aikana.
Varastotuotteiden keskimääräinen toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää.
Tilaustuotteiden toimitusaika on noin 1-3 viikkoa.
Huomioithan, että joillain mittatilaustuotteilla toimitusajat ovat mahdollisesti pitemmät. Pyrimme informoimaan asiakasta mahdollisimman hyvin tällaisissa tapauksissa. Otamme asiakkaaseen yhteyttä myös tilanteissa jos tilattu tuote on myyty loppuun tai sitä ei jostain syystä ole enää saatavilla. Sisustus Trendo pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tilattu tuote loppuu varastosta ja sitä ei enää ole saatavilla. Tilatun tuotteen loppuessa pyrimme ensisijaisesti korvaamaan sen toisella samanarvoisella tuotteella.
Mikäli tilaamillasi tuotteilla on eri toimitusajat, lähetämme kaikki tuotteet yhdellä kertaa. Mikäli haluat saada varastosta heti löytyvät tuotteet aikaisemmin, lähetämme tuotteet kahdessa erässä. Jokaisesta yksittäisestä lähetyksestä peritään tarvittavat postikulut.
Sisustus Trendo toimittaa tilaukset Postin ja Matkahuollon kautta. Toimitamme tilauksia kotiinkuljetuksena vain erikseen sovittaessa, tilauskohtaista toimitusmaksua vastaan (veloitetaan tapauskohtaisesti). Sovittaessa voit ostaa tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne liikkeestämme maksutta. Säilytämme tilattuja ja maksettuja tuotteita liikkeessämme 14 arkipäivää, ellei toisin sovita.
Tilausta tehdessäsi voit valita toimitustavan, joka sopii parhaiten sinulle. Toimitusmaksut sisältävät lähetys & käsittelykulut.
Voit noutaa tilaamasi tuotteet liikkeestämme veloituksetta haluamanasi ajankohtana, liikkeen ollessa auki. Tilaamasi tuotteet ovat noudettavissa 14 vuorauden ajan tilauksen teosta alkaen.
Tilauksesi toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseesi. Posti lähettää noutopyynnön antamaasi puhelinnumeroon ja/tai sähköpostiosoitteeseesi, kun pakettisi on noudettavissa. Tämä toimitustapa on voimassa Suomen ja Ahvenanmaan tilauksissa.
Voit noutaa pakettisi valitsemastasi postin pakettiautomaatista. Paketteja jotka ylittävät paino- ja kokorajoitukset, ei voida toimittaa pakettiautomaattiin.
Matkahuollon lähellä-paketit toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseesi.
Postin kotiinkuljetus pienille ja kevyille sisustustuotteille. Toimitus vain Suomen sisällä.
Postin kotiinkuljetus pienille ja kevyille huonekaluille, kuten pienet pöydät, jakkarat, isot lamput yms.. Toimitus vain Suomen sisällä.
Postin kotiinkuljetus sohville, ruokapöydille, lipastoille yms.. Toimitus vain Suomen sisällä.
Posti Nordic toimituksessa toimitamme pakettisi Ruotsiin, Norjaan, Viroon ja Tanskaan. Paketit toimitetaan kohdemaan paikalliseen Postitoimistoon.
Ei enää luottokortin etsimistä laukunpohjalta tai pitkien salasanojen muistamista. Ei enää epäröintiä verkkokaupan luotettavuudesta. Klarna täyttää tiedot puolestasi ja tomii takuuna verkkokaupan luotettavuudesta. Maksusi prosessoidaan heti ja saat sen näkyviin Klarna-sovellukseen. (Tiedot Klarna)
Jos maksun prosessoiminen epäonnistuu, yritämme uudelleen. Jos ostos ei vieläkään mene läpi, saat 30-päivän kuluttoman laskun, jonka voit maksaa myöhemmin helposti sähköpostistasi tai Klarna-sovelluksessa
ostoksesi heti Klarnalla verkkopankki- tai korttimaksulla hyödyt seuraavanlaisesti:
Klarnalla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi.
Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Se ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. . Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta perimme (Klarna) pienen maksun. (Tiedot Klarna)
Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Teemme luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.
Pyrimme tarjoamaan sinulle aina sen maksuvaihtoehdon, joka sopii parhaiten elämäntilanteeseesi. Voit valita maksaa laskun vähimmäissumman tai minkä tahansa summan, joka ylittää vähimmäissumman. Haluatko maksaa enemmän tai kaiken kerralla? Onnistuu! Voit maksaa jäljellä olevan summan pois milloin tahansa. (Tiedot Klarna)
Lue lisää Klarna lasku- ja osamaksutavoista